.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک شهردار دیگر در نوبت استیضاح

شمال نیوز: مهران مهراب پور با بیان این مطلب که عزم شورا در استیضاح شهردار است گفت: عزم شورا جدی است و از شهردار انتظار پاسخگویی دارند و تاکنون هیچ پاسخی از سوی ایشان ارائه نشده است.

به گزارش خزر، مهراب پور عضو شورای شهر اظهار کرد: در طی هفته گذشته تاکنون در راستای برگزاری جلسه اعضای شورا و شهردار و انتقاداتی که به شهردار شده است؛ هیچ ترتیب اثری داده نشده است.
مهراب پور ادامه داد: سوالاتی بصورت شفاهی و کتبی به وی ابلاغ گردید تا در اسرع وقت علاوه بر پاسخگویی و جواب دادن به اعضای شورا در کمترین زمان ممکن اقدامات انجام نشده را پیگیری و عملیاتی سازد.
مهراب پور گفت: شهردار چاف و چمخاله بهتر بود در طی چند هفته اخیر به جای لابی گری و فرستادن برخی اشخاص به سمت شورا مبنی بر ماندگاری خود، بهتر بود به سوالات شورا پاسخ می دادند و برخی از عقب افتادگی های شهر را پیگیری می کردند.
عضو شورای چاف و چمخاله اضافه کرد: اگر امروز کم کاری و عقب افتادگی های زیادی در شهر وجود دارد نمی توان با قول و وعده از انجام کار سرباز زد چرا که شهروندان و مسئولین و حتی مسافران از چشم شورا و شهردار می بینند.
این عضو شورا ادامه داد: اگر امروز همه ما شعار خدمت صادقانه به مردم را سر می دهیم چرا انتظارات به حق مردم چاف و چمخاله را در حد معقول برآورده نکردیم. ای کاش همه شهروندان را با یک چشم می دیدیم و نور چشمی وجود نداشت.
وی ادامه داد: عدم حضور شهردار در شهرداری طی چند روز اخیر باعث مشکلات برای شهروندان شده است.
مهراب پور اذعان کرد: اعضای شورا خود را سربازان این انقلاب و مردم می دانند و تا زمانی که بعنوان یک سرباز در این شهر هستیم از هیچ خدمتی دریغ و کوتاهی نخواهیم کرد.
عضو شورای شهر چمخاله در پایان گفت: اگر ریاست شورا نمی تواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد جای بسی تاسف است که جهت حمایت منافع برخی افراد، حقوق شهروندان را در نظر نمی گیرند، اگر این وضعیت ادامه داشته باشد بصورت مستند برخی مدارک را حتما به ایشان ارائه خواهم داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.